חדרי שירותים

תיקון ניאגרות סמויות ללא שברים וללא הריסות

תיקון ניאגרות סמויות ללא שברים וללא הריסות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם האסתטיקה של חדר הרחצה חשובה לכם ואתם אוהבים מראה מודרני ונקי, בוודאי כבר יצא לכם לשמוע או לראות אצל חברים חדר רחצה עם ניאגרות סמויות. הפופולריות של ניאגרות אלה הולכת ועולה בשנים האחרונות, כשעוד ועוד לקוחות מבקשים להתקין אסלה עם ניאגרה סמויה בחדר הרחצה ובשירותי האורחים ליצירת מראה אלגנטי ומיוחד .

יחד עם זאת, ישנה אמונה רווחת שתיקון של ניאגרות סמויות ללא שבירת קירות ואריחי קרמיקה הוא בלתי אפשרי ושבכל פעם שיש תקלה יש צורך לבצע תיקון יקר, מלוכלך ופולשני.

במאמר הבא נסביר שאין צורך לוותר על האסתטיקה שאתם כל כך אוהבים וכי בהחלט אפשר להתקין ניאגרה סמויה ולהנות ממנה, כל עוד מקפידים על התקנה נכונה ועל שירותי תיקון ניאגרות סמויות מקצועיים.

מה זה ניאגרה סמויה?

האסלה הרגילה שמוכרת לכולנו מגיעה לרוב בסגנון מונובלוק. זוהי יחידה אחת של אסלה ומיכל הדחה שיושבת באופן בולט בצמוד לקיר. לעומת זאת, במקרה של שימוש בניאגרה סמויה, האסלה תלויה על הקיר ואינה מחוברת לרצפה.

הניאגרה הסמויה, או מיכל ההדחה הסמוי, מוטבע בתוך הקיר והוא נסתר לגמרי מאחורי האריחים של חדר הרחצה, כאשר רק כפתורי ההדחה נמצאים גלויים על הקיר.

יתרונות וחסרונות של ניאגרות סמויות

היתרון העיקרי של ניאגרה סמויה הוא באסתטיקה שלה. החבאת מיכל ההדחה מאחורי הקיר יוצרת מראה אלגנטי והעיצוב המינימליסטי תורם למראה הרמוני של חדר הרחצה. לא לחינם יותר ויותר מעצבים בוחרים להשתמש בניאגרות סמויות עבור הלקוחות שלהם.

בנוסף, היחידה עצמה תופסת פחות מרחב בחדר הרחצה כיוון שמיכל ההדחה מוטבע בתוך הקיר. זה יוצר אשליה של מרחב גדול יותר בעיקר בחדרי רחצה קטנים.

היתרון הנפלא ביותר למכורי הניקיון שבינינו, הוא הגישה הקלה והנוחה לריצוף שמתחת לאסלה התלויה. ניתן לנקות מתחת לאסלה בקלות בעזרת מגב וסמרטוט מבלי לתמרן מתחת ומאחורי הצינורות שמחברים את האסלות הרגילות לקיר.

לעומת היתרונות הברורים, יש חסרון אחד בולט בשימוש בניאגרות סמויות והוא שהתקנה לא נכונה יכולה להביא לתקלות רבות שילכו ויצטברו לאורך זמן וידרשו תיקונים יקרים ולעיתים גם פירוק של כל הקרמיקה והתקנה מחדש של הניאגרה הסמויה.

התקנה נכונה למניעת תקלות בניאגרה סמויה

לא הרבה יודעים שקיימים שני סוגים של ניאגרות סמויות. סוג אחד, שנמצא בשימוש רחב יותר, מיועד להטמעה בתוך קיר בלוקים ואילו הסוג השני, מיועד לחיבור לקירות גבס עבורם נדרשת תמיכה חזקה במיוחד.

הסוג הראשון אמור להיות מוטבע בתוך מבנה בטון שמקיף את הניאגרה או בתוך גומחה שנחצבה בקיר וכוסתה בבטון מסביב. אבל, לעיתים קרובות שיפוצניקים משתמשים בניאגרה שנועדה להטמעה בתוך קיר בלוקים בקירות גבס כדי לחסוך בעלויות.

התוצאה היא ניאגרה סמויה שאין לה תמיכה מתאימה ולכן היא עלולה להיות לא יציבה, לגרום לשברים בקיר ולנזילות. גם אם בהתחלה הכל נראה תקין, לאורך זמן עשוי להגרם נזק מהשחיקה שנגרמת מחוסר היציבות הזו.

אם אתם רוצים להימנע מתיקונים יקרים ולהנות מתיקון ניאגרות סמויות ללא שברים וללא הריסות , ודאו כי בעל המקצוע שמתקין את הניאגרה הסמויה משתמש בסוג המתאים לקירות שלכם ומבצע את ההתקנה בצורה נכונה.

גם אם בחרתם לחסוך בעלויות ולהשתמש בסוג ניאגרה סמויה המתאים לקירות בטון עבור קיר גבס, וודאו שבעל המקצוע מקבע את הניאגרה לקיר עם מבנה ברזל תומך ועם שכבת בטון מלמטה על מנת לתת את התמיכה המתאימה לאסלה.

כמו כן, אם האסלה מותקנת על קיר חוץ, לרוב הקיר יהיה עבה מספיק (כ-30 ס"מ עובי) להטמעה טובה בבטון, אך אם מדובר בקיר פנימי, למשל בחדר רחצה של האורחים, העובי של הקיר אינו עבה מספיק (לרוב כ-10 ס"מ עובי) ואז אי אפשר להטמיע את הניאגרה הסמויה ללא חיזוקי ברזל ובטון.

תקלות נפוצות בניאגרות סמויות

אז איך מבצעים תיקון ניאגרות סמויות ללא שברים וללא הריסות? כאמור, קודם כל התקנה נכונה של בעלי מקצוע מיומנים. התקנה נכונה תמנע את רוב התיקונים הדרמטיים שידרשו עקב חוסר יציבות של האסלה עצמה.

תקלה נפוצה היא נזילה של מים לתוך האסלה גם בזמן שבו לא ביצעתם הדחה. נזילה כזו היא מאוד נפוצה ויכולה להגרם משחיקה של הגומיות האוטמות שלא מצליחות למנוע ביעילות מעבר של מים מתחתית הניאגרה לתוך האסלה.

במקרה זה, אין שום סיבה לפרק או לשבור את הקיר, ניתן לתקן ניאגרות סמויות ללא שברים וללא הריסות פשוט באמצעות גישה לפתח השירות שנמצא מאחורי כפתורי ההדחה.

לכל ניאגרה סמויה מותקנים כפתורי הדחה נגישים על גבי הקיר והם יאפשרו לאיש מקצוע לבצע תיקונים מבלי לפרק את הקיר. טכנאי מקצועי יגיע לביתכם ויוכל להחליף את גומיית האטם דרך פתח השירות ולפתור את הבעיה בקלות.

תקלה נפוצה נוספת היא סתימה במצוף של הניאגרה. ניתן לזהות את הסתימה לפי זרימת מים איטית מאוד מהניאגרה לאסלה. גם כאן ניתן לבצע תיקון ניאגרה ללא שברים וללא הריסות על ידי כיוון מחדש של בורג המצוף דרך פתח השירות.

כמובן שיש מקרים נדירים בהם אין ברירה אלא לבצע תיקון דרמטי יותר, במיוחד במקרים בהם יש פיצוץ בצינור שנמצא מאחורי מיכל ההדחה או במקרים בהם ההתקנה הראשונית לא בוצעה כראוי ולכן האסלה מתנדנדת ומתנתקת מהקיר. 

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הגורמים לנזילה בניאגרה
מיכלי הדחה / ניאגרה

תיקון ניאגרה סמויה מבית Schwab

בעולם המודרני, חדרי האמבטיה שלנו הפכו למקומות של פינוק ויוקרה, כאשר כל פרט מובחר בקפידה ליצירת אסתטיקה נקייה ומעודנת. אחד הטרנדים הבולטים ביותר הנו השימוש

לצפייה »
החלפת גומיה בניאגרה סמויה
מיכלי הדחה / ניאגרה

החלפת גומיה בניאגרה סמויה

אחת הבעיות הנפוצות בחדר השירותים היא נזילה בניאגרה. זו יכולה להיות נזילה מחוץ למיכל, שגם עושה לכלוך בחדר השירותים, וגם נזילה בתוך המיכל שגורמת לבזבוז

לצפייה »
הגורמים לנזילה בניאגרה
מיכלי הדחה / ניאגרה

הגורמים לנזילה בניאגרה

נזילה בניאגרה היא מצב שבו מים דולפים מהניאגרה – מיכל הדחת המים של האסלה – אל תוך מושב האסלה עצמו. נזילה בניאגרה עשויה להיות גלויה

לצפייה »
אסלת נכים מונובלוק
אסלת מונובלוק

אסלת נכים מונובלוק

בכל הנוגע לנגישות, העתיד כבר כאן. שירותי נכים מונובלוק עושים הבדל גדול בחייהם של אנשים נכים בישראל. שירותים אלה מספקים אוטונומיה וכבוד רב יותר עבור

לצפייה »
אסלה תלויה חרסה
אסלות

אסלה תלויה חרס

אסלה תלויה חרס - האסלה התלויה המהפכנית של חרס בישראל אם אתם בעלי בית או משרד שמחפשים אסלה תלויה איכותית בישראל - אסלה מסוג חרס

לצפייה »
מושב אסלה חרסה
אסלות

מושב אסלה חרסינה

מושב אסלה חרס - הבחירה הטובה ביותר לשיפור הבית בישראל אם אתם מחפשים מושב אסלה איכותי, נוח ומסוגנן כאחד, אל תחפשו רחוק יותר ממושבי האסלה

לצפייה »
אסלה תלויה גרואה
אסלות

אסלה תלויה גרואה

חברת גרואה בישראל חשפה לאחרונה את האסלה התלויה המהפכנית שלה – עיצוב לא רק אסתטי אלא גם פרקטי ביותר. דגם האסלה החדש הזה נועד לתלייה

לצפייה »
אסלה ניידת
אסלות

אסלה ניידת

עם גידול האוכלוסייה והתיירות לארץ, אסלה ניידת מציעה שירות חיוני לאירועים ציבוריים ופרטיים כאחד. הן קלות להתקנה, חסכוניים ומספקות פתרון בטוח ואמין לצרכי תברואה. בפוסט

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png