מיכלי הדחה / ניאגרה

הגורמים לנזילה בניאגרה

הגורמים לנזילה בניאגרה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

נזילה בניאגרה היא מצב שבו מים דולפים מהניאגרה – מיכל הדחת המים של האסלה – אל תוך מושב האסלה עצמו. נזילה בניאגרה עשויה להיות גלויה לעין כאשר יש דליפה מסיבית של מים, אך ישנם מקרים בהם לא ניתן לאתר באופן מידי את הנזילה שכן הדליפה היא איטית מאוד.

יחד עם זאת, בכל מקרה, מומלץ לטפל במידי בנזילה מהניאגרה, שכן גם נזילה עדינה ואיטית עשויה להצטבר, לבזבז מים רבים ולעלות הרבה כסף. הגורמים לנזילה בניאגרה הם שונים ומגוונים, וכל אחד מהם דורש טיפול אחר בבעיה שונה.

מצוף תקול

אחד הגורמים הנפוצים לנזילה בניאגרה סמויה הוא מצוף תקול. בתוך מיכל המים, ישנו ברז מצוף שתכליתו לעצור את התמלאות המים בניאגרה לאחר הדחת המים. בכל פעם שאנחנו מורידים את המים, הניאגרה מתמלאת מחדש, והמצוף עוצר את התמלאות הניאגרה כדי שלא תעלה על גדותיה.

במקרים בהם המצוף תקול, הניאגרה ממשיכה להתמלא, והמים העודפים נוזלים מיד לתוך האסלה. תקלה במצוף יכול להיגרם מבלאי, הצטברות של אבנית, שבר במנגנון המכאני של המצוף וסיבות נוספות אחרות.

אטם מנגנון פגום

בתחתית המצוף, מצויה גומייה שמכונה "אטם הניאגרה" או "אטם המצוף". מטרתו של האטם היא למנוע את דליפת המים ממיכל ההדחה אל תוך האסלה. יחד עם זאת, האטם עשוי גומי, אשר לאורך זמן עשוי להיקרע, להתבלות ואף להתפורר. האטם עשוי להתבלות מסיבות שונות, ולעתים האטם אף יתבלה זמן קצר לאחר החלפתו.

במקרים בהם האטם התבלה מכל סיבה שהיא, המים ידלפו אל תוך האסלה. חוץ מ"אטם המצוף", ישנה גומייה נוספת, המכונה "אטם הפעמון", אשר מצויה בתחתית הניאגרה, בחלק שמנקז את המים ממיכל ההדחה לאסלה. לעתים, הגומי הבלוי אשר גורם לנזילה מהניאגרה יהיה "אטם הפעמון".

גורמים לנזילה בניאגרה סמויה

תקלות בניאגרות סמויות דומות לתקלות בניאגרה רגילה – כלומר, גם בניאגרה סמויה נזילת המים עשויה להיגרם משחיקה של הגומיות או מתקלה במצוף. כמו כן, בניאגרות סמויות פעמים רבות לחצן ההדחה ייתקע בשל הצטברות של אבנית על המנגנון המכאני של לחצן ההדחה – באופן שיגרום לדליפת מים עדינה ותמידית אל תוך האסלה.

במקרים כאלה, בדרך כלל גם לחיצה לצורך הורדת המים תביא לשטיפה חלקית בלבד של האסלה. תקלה בלחצן ההדחה דורשת תיקון מידי, שכן הפעלת כוח על לחצן ההדחה בניאגרה סמויה עלולה להביא לשבר או בלאי חמור יותר.

חשוב לדעת שלא כל תיקון של ניאגרה סמויה בהכרח דורש לשבור את אריחי הקרמיקה של השירותים, ומרבית התקלות ניתנות לפתרון על ידי פירוק של לחצן ההדחה ותיקון המנגנון שנמצא מאחוריו. למרות זאת, מומלץ להיעזר בשירותי אינסטלציה מקצועיים אם ברצונכם לתקן תקלה בניאגרה סמויה, ולא לעשות זאת בכוחות עצמכם.

אם זיהיתם נזילה מהניאגרה, אנחנו ממליצים לכם לתקן אותה בהקדם, על מנת לחסוך במים ובכסף וכדי למנוע את החמרת הבעיה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו לצורך קבלת פרטים נוספים, ואנחנו נדאג להעניק לכם שירות אמין, במחיר הוגן ועל ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

תכלת המים היא ספקית שירותי אינסטלציה, תיקון והתקנה של ברזים, ניאגרות ואסלות, וכן חנות לרכישת חלקי חילוף לאסלות, ניאגרות סמויות וברזים. תכלת המים מומחית, בין היתר, בתיקון והתקנה של מכלי הדחה תקולים, ושל ניאגרות סמויות של כל החברות המובילות בשוק. 

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הגורמים לנזילה בניאגרה
מיכלי הדחה / ניאגרה

תיקון ניאגרה סמויה מבית Schwab

בעולם המודרני, חדרי האמבטיה שלנו הפכו למקומות של פינוק ויוקרה, כאשר כל פרט מובחר בקפידה ליצירת אסתטיקה נקייה ומעודנת. אחד הטרנדים הבולטים ביותר הנו השימוש

לצפייה »
החלפת גומיה בניאגרה סמויה
מיכלי הדחה / ניאגרה

החלפת גומיה בניאגרה סמויה

אחת הבעיות הנפוצות בחדר השירותים היא נזילה בניאגרה. זו יכולה להיות נזילה מחוץ למיכל, שגם עושה לכלוך בחדר השירותים, וגם נזילה בתוך המיכל שגורמת לבזבוז

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png