מיכלי הדחה / ניאגרה

החלפת גומיה בניאגרה סמויה

החלפת גומיה בניאגרה סמויה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אחת הבעיות הנפוצות בחדר השירותים היא נזילה בניאגרה. זו יכולה להיות נזילה מחוץ למיכל, שגם עושה לכלוך בחדר השירותים, וגם נזילה בתוך המיכל שגורמת לבזבוז רב של מים. מה עושים? ואיך מתמודדים עם זה? ובכלל, מה היא ניאגרה סמויה? כל הפרטים

ניאגרה סמויה

לפני שמדברים על החלפת גומיה בניאגרה סמויה, כדאי אולי להגיד כמה מילים על ניאגרה סמויה. מדובר על ניאגרה נסתרת, שכיום נמצאת במרבית השירותים שנבנים על ידי קבלנים. האסלה לא יושבת על הרצפה אלא תלויה באוויר, ומחוברת לקיר מאחור. מיכל הדחת המים, נמצא במקום מוסתר מאחורי הקיר, וכולו נמצא מעבר למכסה מתכת, שעליו יש גם לחצן הפעלה.

יתרונות הניאגרה הסמויה

רבים שואלים למה עברו הקבלנים להשתמש בניאגרה כזאת, שנשמעת כמו מנגנון מסובך הרבה יותר מהניאגרות הרגילות. ישנן מספר תשובות.

ראשית, הרעש שיוצא ממנגנון הניאגרה הסמויה חלש בהרבה מהמנגנון הרגיל. כולנו מכירים את רעש המים היורדים בניאגרה, תחשבו כמה נחמד זה יהיה כשהוא לא יישמע, או יישמע פחות.

יתרון שני הוא החיסכון במים, הניאגרות הסמויות חוסכות הרבה מים. יתרון שלישי הוא החומרים החדשים ממנה עשויה הניאגרה, חומרים שעמידים במשך זמן רב, כך שהניאגרה תחזיק הרבה זמן.

אז מה הבעיה?

אחרי היתרונות שמנינו, אפשר לומר שבמקרים רבים יש גם בעיות, ולכן כדאי לדעת על החלפת גומיה בניאגרה סמויה. במקרים רבים, כשיש תקלה, ניתן לראות שהגומיה לא אוטמת את הצנרת כמו שצריך בתוך הניאגרה. הדבר גורם לנזילה קבועה שהופכת מהר מאוד לרטיבות על הרצפה, לטחב ולעובש, ולכלוך לא נעים בחדר השירותים. כדי לעצור את כל זה, יש לטפל בנזילה כמה שיותר מהר, כלומר להחליף את הגומיה ולהתקין אותה בצורה טובה.

איך מחליפים גומיה בניאגרה סמויה?

מן הסתם, החלפת גומיה בניאגרה סמויה תהיה יותר מורכבת כשניתן לראות את כל המנגנון בעיניים. אך תופתעו לשמוע שלמרות זאת, אין מדובר בסיפור כל כך מורכב, ותוכלו להחליף אותה אפילו בעצמכם. כל מה שתצטרכו לעשות זה להוציא את לוח הלחצנים של מיכל ההדחה של הניאגרה. לאחר שתוציאו את הלוח, תגיעו למערכת הסמויה, תראו את הגומייה הבעייתית, והחליפו אותה בגומייה חדשה. שימו לב, התקנת הגומייה החדשה צריכה להיות במקומה וכשהיא מוברגת כמו שצריך, על מנת שהנזילה לא תמשיך.

שכירת איש מקצוע

אם כל ההחלפה הזאת, והתיאור שיש בפסקה הקודמת קצת מפחיד אתכם, כמובן שיש אנשי מקצוע שיכולים לבצע עבורכם את ההחלפה במהירות וביעילות, ואפילו לא יבקשו הרבה כסף על כך, עליכם לבחור את איש המקצוע המתאים. עצה קטנה – בדקו עם חבריכם, אולי יש ביניהם מישהו שיודע לבצע את ההחלפה, וכך תוכלו לחסוך לעצמכם כמה עשרות ואפיל ומאות שקלים על פעולה די פשוטה.

לסיכום, החלפת גומה בניאגרה סמויה אולי נשמעת כמו פעולה קשה לביצוע, אך חוץ מהסרת לוח הלחצנים, אינה כל כך שונה מהחלפת גומיה רגילה.

ברגע שתוצאו את הלוח, תראו את הגומיה הבעייתית, וכל שנותר הוא לדעת להחליף ולהתקין אותה מחדש כראוי. בסוף, באמת לא מדובר בפעולה קשה כל כך. לפרטים נוספים – באתר תכלת המים 

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הגורמים לנזילה בניאגרה
מיכלי הדחה / ניאגרה

תיקון ניאגרה סמויה מבית Schwab

בעולם המודרני, חדרי האמבטיה שלנו הפכו למקומות של פינוק ויוקרה, כאשר כל פרט מובחר בקפידה ליצירת אסתטיקה נקייה ומעודנת. אחד הטרנדים הבולטים ביותר הנו השימוש

לצפייה »
הגורמים לנזילה בניאגרה
מיכלי הדחה / ניאגרה

הגורמים לנזילה בניאגרה

נזילה בניאגרה היא מצב שבו מים דולפים מהניאגרה – מיכל הדחת המים של האסלה – אל תוך מושב האסלה עצמו. נזילה בניאגרה עשויה להיות גלויה

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png