אסלת מונובלוק

אסלת נכים מונובלוק

אסלת נכים מונובלוק

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בכל הנוגע לנגישות, העתיד כבר כאן. שירותי נכים מונובלוק עושים הבדל גדול בחייהם של אנשים נכים בישראל. שירותים אלה מספקים אוטונומיה וכבוד רב יותר עבור אלה שיש להם בעיות ניידות, ומעניקים להם את החופש להשתמש בשירותים ללא סיוע.

בואו נסתכל מקרוב על מדוע אסלת נכים מונובלוק הם כל כך חשובים וכיצד הם יכולים להועיל לכם או למישהו שאתם מכירים.

מה זה אסלת נכים מונובלוק?

אסלת נכים מונובלוק מיועדת במיוחד לאנשים עם מוגבלויות או בעיות ניידות.

היא מורכבץ מיחידה אחת הכוללת גם את מושב האסלה וגם את המיכל הדחה, בניגוד לשתי יחידות נפרדות כמו שירותים מסורתיים. על ידי שילוב שני האלמנטים הללו ליחידה אחת, שירותים מסוג זה מספקים יותר מקום לתמרון כסאות גלגלים ומכשירי עזר אחרים.

בנוסף, סוגים אלה של שירותים מחוברים בדרך כלל לכיור נגיש לכיסאות גלגלים אשר מספקים יותר מקום לנטילת ידיים ולפעילויות אחרות הדורשות מקום נוסף.

יתרונות התקנת שירותים לנכים מונובלוק

היתרון הברור ביותר של התקנת שירותים לנכים מונובלוק הוא שהיא מגבירה את הגישה לאנשים עם מוגבלויות או בעיות ניידות.

שירותים מסוג זה מציעים נוחות, נוחות ובטיחות גבוהים יותר מאשר שירותים מסורתיים מכיוון שהוא מייתר את הצורך במעבר מכיסא גלגלים למושב האסלה - ובכך מפחית את הסיכון לנפילות או לפציעות בזמן השימוש בשירותים.

בנוסף, הוכח כי סוג זה של שירותים קל יותר לניקוי ותחזוקה מאשר שירותים מסורתיים בשל עיצוב יחידה אחת. המשמעות היא שיש פחות סיכוי להצטברות לכלוך או סתימות באזורים שקשה להגיע אליהם כמו בין שתי יחידות נפרדות או מאחורי כיורים המחוברים לקירות ולא לרצפה.

יתרון נוסף הוא ששירותים לנכים מונובלוק יכולים לעזור לעסקים לעמוד בדרישות הנגישות המקומיות שנקבעו על ידי ממשלות או ארגונים כגון ADA (חוק אמריקאים עם מוגבלות).

עמידה בשירותים מסוג זה לא רק מבטיחה עמידה בדרישות אלא גם מראה ללקוחות פוטנציאליים שלעסק שלכם אכפת מהצרכים שלהם ורוצה שהם ירגישו רצויים ונוחים בביקור במוסד שלכם.

השקעה באסלת נכים מונובלוק יכולה לעשות הבדל עצום במתן גישה בטוחה ומכובדת לשירותים לאנשים עם מוגבלות או בעיות ניידות בישראל.

זה לא רק מספק יותר עצמאות אלא גם עוזר לעסקים לציית לחוקי הנגישות המקומיים תוך מראה ללקוחות פוטנציאליים שאכפת להם מהצרכים שלהם.

אז אם אתם מחפשים להפוך את מתקני השירותים שלכם לנגישים יותר, שקול להשקיע היום בשירותים לנכים מונובלוק, הם יכולים להיות בדיוק מה שאתם צריכים כדי ליצור סביבה שבה כולם מרגישים בנוח לבקר בעסק שלכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png