נושאים נוספים

רעיונות לעיצוב חדרי אמבטיה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מה הזמן הכי מפנק ביממה? הרגע הזה שכולנו  מחכים לו?

מים זורמים, אדים חמימים ואווירה שלווה ומרגיעה - זהו  בגדול החלום של רובנו בתוך חדר האמבטיה האולטימטיבי. מקום מפלט קטן ומפנק לפני היציאה למרוץ היומיומי, ובמקביל גם מרחב פונקציונלי שנועד לעמוד בדרישות הרבות של המשפחה בשנת 2024. לכן, בעיצוב חדר אמבטיה, נדרשת מחשבה רבה על האיזון המושלם בין יופי, נוחות ויעילות.

"פחות זה יותר" הוא ללא ספק הכלל המנחה בעיצוב חדרי אמבטיה מודרניים. קווים פשוטים וצורות מינימליסטיות יוצרות תחושת רוגע וניקיון חזותית. גוונים עדינים של לבן, אפור ובז' ניטרלי משרים אווירה מרגיעה ויציבה. מדפים לאמבטיה מעץ במבוק יחד עם אריחים גדולים ממדים עם מינימום מרווחים, יצרו משטח אחיד המקל על הניקיון והחזקת הנקי לאורך זמן.

בחירת חומרים איכותיים היא מפתח להשגת ביצועים ארוכי טווח בחדר האמבטיה. אריחי גרניט פורצלן, אבן טבעית או חיפויי Solid Surfaces עמידים בפני רטיבות ובלאי. גם הארונות והמראות חייבים להיות מותאמים לתנאים הלחים השוררים בחלל. ארונות ומראות תלויים הם לא רק נוחים לניקיון, הם גם מקנים מראה צח ומרחיב חלל.

חדר אמבטיה חמים, מפנק ואינטימי

הפונקציונליות אינה הכול, חדר האמבטיה צריך גם להרגיש חמים, אינטימי ומפנק. זוהי המשימה של התאורה הנכונה. תאורת רצפה ותאורת לד רכה סביב הראי והמראות, יוצרים אווירה חמימה וידידותית. גופי תאורה דקורטיביים תלויים מהווים פוקוס עיצובי מרהיב. תאורת ספוטים היכולים להתכוונן יאפשרו לשנות את האווירה על פי הצורך.

אחד הטרנדים החמים כיום הוא הכנסת צמחייה פנימה. צמחי אמבט או צמחים ריחניים כמו לוונדר, אפשר לשלב היטב עם האסתטיקה הטבעית והרגועה של חדר האמבטיה - בתנאי כמובן שתהיה כמות מספקת של אור וקרבה למקור המים הדרושים לצמחייה. הצמחים לא רק יוסיפו חיות ורענון לחלל, אלא גם יתרמו לנטרול ריחות ופליטת חמצן ופחמן דו חמצני.

פשטות וקו מינימליסטי

האתגר בעיצוב חדר אמבטיה מוצלח הוא איפוא להשיג את השילוב המנצח בין פשטות וקו מינימליסטי לבין חמימות ואווירה מרגיעה ומפנקת. כשהחלל ממוקד היטב, מורכב מחומרים איכותיים, ומקפיד על התאמה לפונקציות מגוונות - התוצאה היא חדר אמבטיה מפנק ובעל אופי ייחודי. זהו המקום האולטימטיבי לרגיעה, להתפנקות ולהתחדשות לקראת היום הבא.

החלק הקסום בעיצוב חדר אמבטיה הוא שאפשר להגיע לתוצאות מרשימות גם עם תקציב מוגבל, רק צריך קצת יצירתיות וחוש עיצובי טוב. הפריטים הקטנים והאביזרים הם אלו שיכולים לשדרג בקלות כל חדר אמבטיה ולהעניק לו אופי מיוחד.

אביזרי אמבטיה פשוטים מהנים

אביזרים צבעוניים ויפים הם דרך קלה ומהירה להוסיף הרבה אנרגיה לחדר. מגבות צבעוניות, חלוקים מקושקשים או ערכות של קערות וכלים לטיפוח - הם לא רק נוחים לשימוש אלא גם מעניקים נגיעה קסומה.

כלי נחושת וזכוכית

אביזרים מנחושת, זכוכית צבעונית או פחם יכולים להעניק מראה יוקרתי ויחיד במינו כמעט בכל חדר אמבטיה. קערות, מזרקות, פמוטים וגם מראות - הכל אפשרי במגוון צבעים וגוונים. אביזרים ארוכים ומודרניים יכולים להעניק אפקט מרחיב חלל בחדר קטן יותר.

אריחים מעוצבים

לא חייבים לחפות את כל חדר האמבטיה באריחים יקרים כדי לשדרג ולהעניק לו מראה עשיר. אפשר ליצור אזורים ממוקדים עם אריחים בעלי דוגמאות, צבעים או טקסטורות מיוחדות כמוקד עניין בחלל - למשל בקיר האמבטיה, בכניסה לחדר או אזור הכיור.

מראות גדולות

מראות גדולות או קונסולות הכוללות מראות יוצרות תחושת רוחב ועומק בחדר האמבטיה, וגם משדרגות אותו מאוד חזותית. היום ניתן להשיג מראות גדולות ויפות במחירים סבירים מרשתות ריהוט ועיצוב בית מובילות.

מדפים רחבי ידיים

מדפים ארוכים ורחבים המותקנים לאורך הקירות בחדר האמבטיה הם פתרון מצוין לאחסון נוח של מגבות, חלוקים וכלי טיפוח. הם מאפשרים לשמור על הסדר תוך כדי חשיפת הפריטים היפים והצבעוניים שלכם. ניתן להשיג מדפים מעוצבים מעץ טבעי, ממתכת או אפילו זכוכית מחוסמת.

לסיכום, גם אם התקציב מוגבל, עדיין ניתן ליצור חדר אמבטיה מפנק ויפהפה רק בזכות פרטים קטנים כמו אביזרים, אריחים ממוקדים, נרות, צמחיה וכמובן תאורה מוקפדת ונכונה. טיפ קטן לזכור - צבעוניות ופריטים בהירים ובגוונים טבעיים יעזרו לחדר להישאר נקי ומזמין יותר.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה עושים עם מטבח צפוף
מטבחים

מה עושים עם מטבח צפוף?

המטבח הוא ככל הנראה הפינה העמוסה והמרכזית ביותר בבית. אתם פותחים בה את הבוקר עם קפה טרי, מכינים ארוחות משפחתיות מפנקות ומדי פעם מפגינים גם

לצפייה »
נושאים נוספים

מה כולל שירות ניהול נכסים?

החכמים הקדמונים שטבעו את הביטוי "מרבה נכסים מרבה דאגה" ידעו מה הם אומרים. מצד שני, בזכות נכסים, ובפרט נדל"ן, מושגת רמת ביטחון כלכלי גבוהה וכך

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png