נושאים נוספים

מה כולל שירות ניהול נכסים?

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

החכמים הקדמונים שטבעו את הביטוי "מרבה נכסים מרבה דאגה" ידעו מה הם אומרים. מצד שני, בזכות נכסים, ובפרט נדל"ן, מושגת רמת ביטחון כלכלי גבוהה וכך למשל מי שמציע להשכרה דירה מוצלחת בלוקיישן טוב זוכה להכנסה כספית קבועה של כמה אלפי שקלים בחודש. איך אפשר גם ליהנות מהנכס וגם לא לטבוע בדאגות ומטלות? בעזרת שירות ניהול נכסים, וכאן בעמוד תמצאו מידע מפורט לגביו.

הכנת הנכס

עוד לפני שמציעים נכס להשכרה כדאי מאוד לבחון אותו ולשקול ביצוע פעולות שונות שיבטיחו קבלת תמורה מרבית עבורו בכל חודש. לפעמים ניקיון יסודי יעשה את העבודה, במקרים אחרים צביעה תייצר רושם ראשוני אופטימלי, ויש גם מצבים שבהם שיפוץ אסתטי צנוע, בעלות סבירה לחלוטין, יניב תשואה גבוהה בהרבה בהשוואה למצב הקיים. באופן טבעי החלטה זו מחייבת ניסיון רב והיכרות עם השוק, וזהו אחד היתרונות של מנהל נכסים מנוסה.

פרסום הנכס וסינון הפונים

המרכיב השני בשירות ניהול נכסים הוא פרסום הנכס – בין אם זוהי דירת מגורים המוצעת להשכרה ובין אם יש לכם משרד, חנות או כל נכס אחר. פרסום אפקטיבי מגדיל במידה ניכרת את זרם הפונים וממקסם את הסיכוי למציאת שוכרים טובים שישלמו את דמי השכירות המבוקשים.

חלק בלתי נפרד ממרכיב זה בניהול הנכס הוא מיון ראשוני של כל הפונים. כידוע, באזורי הביקוש יש נכסים שמושכים אליהם עשרות פניות ואפילו מאות. למי שאינו איש מקצוע בתחום קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם השטף, ולרוב הסינון יהיה לא יעיל. חשוב להדגיש כי הבחירה של השוכרים נתונה בידי בעלי הנכס, אלא אם כן הם מעדיפים להפקיד אותה בידי מי שנבחרו לנהל את הנכס.

בדיקות מדוקדקות של השוכרים וטיפול בפן הבירוקרטי של ההשכרה

השלב הבא הוא ההשכרה עצמה. לפני החתימה על הסכם שכירות מחייב יתבצעו בדיקות מדוקדקות של השוכרים כדי להבטיח שאכן זוהי הבחירה הנכונה. כמו כן כולל שירות ניהול נכסים טיפול בפן הבירוקרטי: ארגון חוזה שכירות שמעגן את כל האינטרסים של הבעלים באופן חד וברור, ארגון מעמד החתימה, העברת החשבונות על-שם השוכרים החדשים ובמידת הצורך גם התנהלות מול השוכרים היוצאים על-מנת לוודא שעמדו בכל ההתחייבויות החוזיות.

ניהול נכסים ותחזוקה שוטפת

ניהול נכסים כולל גם תחזוקה שוטפת של הדירה, המשרד, החנות וכו'. אין נכס שלא עלולה להתגלות בו תקלה כזו או אחרת. כשהשוכרים מתקשרים להתלונן על בעיה שצצה – חשמל, אינסטלציה, איטום או כל צרה אחרת – נדרשת השקעת זמן רב ולא מעט טרחה כדי לטפל בה בהצלחה. ניהול הנכס ע"י אנשי מקצוע חוסך לבעלים את הזמן והטרחה, ומבטיח טיפול מיטבי בתקלה בזכות ההיכרות עם מומחים בכל התחומים. התועלת היא גם מבחינת שביעות הרצון של השוכרים וגם מבחינת שמירת ערך הנכס.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה עושים עם מטבח צפוף
מטבחים

מה עושים עם מטבח צפוף?

המטבח הוא ככל הנראה הפינה העמוסה והמרכזית ביותר בבית. אתם פותחים בה את הבוקר עם קפה טרי, מכינים ארוחות משפחתיות מפנקות ומדי פעם מפגינים גם

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png