מטבחים

איך משדרגים את המטבח עם חיפוי זכוכית בסגנון מודרני?

איך משדרגים את המטבח עם חיפוי זכוכית בסגנון מודרני

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים שמכניסים את הסגנון המודרני אל המטבח שלהם. מטבחים שהיו בעבר בסגנון יותר קלאסי בגוון עץ צהוב במיוחד, עוברים מהפך באמצעות שיפוץ. מעבר לחזיתות של דלתות המטבח, החלק הנוסף שאנשים משפצים במטבחים הוא החיפוי שנמצא באזורי הקירות בצמוד לשיש שבדרך כלל היה נהוג ליצור אותו מהשיש של המטבח. במאמר הבא נסביר איך משדרגים את המטבח עם חיפוי זכוכית בסגנון מודרני עכשווי.

מהו חיפוי זכוכית מודרני?

חיפוי זכוכית הוא למעשה חיפוי העשוי מזכוכית מחוסמת. זכוכית זו היא למעשה בטוחה יותר מזכוכית רגילה, כי אם ובמקרה היא מתפוצצת חלילה, היא מתפרקת בצורה כזו שמונעת פגיעה.

בכל מקרה, פירוק של זכוכית מחוסמת הוא כמעט ולא אפשרי. מדובר על חומר עמיד וחזק גם בפני חום ולכן היא מאוד מתאימה במטבחים, ששם אלמנט החום קיים ליד הכיריים לדוגמא.

אילו עיצובים קיימים בחיפוי כזה?

את הזכוכית ניתן לצבוע בצבעים ואף לקבל מגוון ציורים. אם יש לכם מטבח בגוון כחול, זכוכית בגוון בז' או צהבהב, יכולה מאוד להתאים.

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להכניס גם אלמנטים ציוריים על הזכוכית כמו פרחים למשל או עיטורים מיוחדים שהופכים את המראה למודרני יותר וחדשני.

אם אתם עושים שיפוץ מטבח ולחזיתות המטבח יש צבע ניטרלי בגוון לבן או בז', איור צבעוני או בגוון שחור, עשויים להכניס המון אלגנטיות ומודרניות.

איך מבצעים שיפוץ מהסוג הזה?

שיפוץ הכולל החלפה של חיפוי במטבח מחייב פירוק של החיפוי הקודם על ידי קבלן שיפוצים. פעולת השיפוץ מתבצעת לפי שלבים וכוללת:

  • בחירת חיפוי זכוכית מתאים והזמנתו – יש להזמין את החיפוי הרצוי מבעוד מועד. את הבחירה עושים בחנויות לחיפויי מטבחים. אפשר למצוא אותם גם ברשתות המטבחים הגדולות.
  • פירוק ושבירה של החיפוי הקיים – כאן עבודת הקבלן מתחילה. עליו לפרק את החיפוי הקיים שבדרך כלל עשוי משיש. הפירוק מתבצע בצורה יסודית עם משנה זהירות, עד כמה שאפשר, לא לפגוע בקיר שמאחורי.
  • איטום והשלמת הקיר – לאחר הפירוק, כעת יש להחזיר את הקיר למצב חלק. הקבלן יבצע אטימה לחורים בעזרת חומרי איטום ועבודת שפכטל. לאחר ייבוש של כל האזור, הוא יוכל לבצע את ההתקנה של חיפוי הזכוכית.
  • התקנת החיפוי החדש – באמצעות דבק מיוחד לחיפוי זכוכית.

אילו יתרונות קיימים בחיפוי זכוכית?

אם שאלתם את עצמכם איך לשדרג את מראה המטבח שלכם בעזרת חיפוי זכוכית, הרי שכעת אתם יודעים את השלבים, אך מה היתרונות של חיפוי כזה?

  1. קל לניקוי – את הזכוכית ניתן לנקות בעזרת ניקוי של מטלית לחה בלבד.
  2. מראה מודרני נקי – המראה של הזכוכית מודרני ויפה והקו העיצובי הינו נקי.
  3. חומר עמיד לחום וכתמים – הזכוכית אינה מושפעת מחום ולכן תהיה מצוינת במטבח. מעבר לכך, היא עמידה לכתמים ולכן נשארת יפה ותקינה לאורך זמן רב.

המאמר באדיבות חברת המשפצים בישראל: https://www.renovations-israel.co.il

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה עושים עם מטבח צפוף
מטבחים

מה עושים עם מטבח צפוף?

המטבח הוא ככל הנראה הפינה העמוסה והמרכזית ביותר בבית. אתם פותחים בה את הבוקר עם קפה טרי, מכינים ארוחות משפחתיות מפנקות ומדי פעם מפגינים גם

לצפייה »
כיור חרסה למטבח
כיורים

כיור למטבח

שנו את המטבח שלכם עם כיור למטבח ייחודי ומסוגנן מבית חברות הדגל בתחום. מדובר בחברות ישראליות המתמחות ביצירת כיורים יפים ופונקציונליים למטבח. כיורי החרס החדשים

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png