כיורים

כיור נטילת ידיים חרסינה

כיור נטילת ידיים חרסה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם אתם מחפשים כיור עמיד ואטרקטיבי לשטיפה ביד לבית או לעסק שלכם? חומר החרס מייצר כיורי רחצה ידניים באיכות גבוהה והוא ידוע באיכות שלו לאורך שנים.

כאן, נדון מדוע כדאי לקחת בחשבון את כיורי רחיצת הידיים האלה בעת קניות לכיור הבא שלכם.

האומנות של כיורי חרס

הדבר הראשון שבולט בכיורי הידיים מחומר חרס הוא האומנות שלהם. כל אגן עשוי מחומרים יוקרתיים כגון נירוסטה, נחושת, פליז ואלומיניום. כל החומרים הללו עמידים להפליא ויחזיקו מעמד לכל החיים עם טיפול ותחזוקה נאותים. יתר על כן, כל אגן מיוצר תוך הקפדה מדויקת על הפרטים הקטנים על ידי אומנים מומחים בעלי ניסיון של שנים ביצירת כיורים יפים.

זה מבטיח שכל כיורי חרס הם באמת פריטים מיוחדים במינם שכל בעל בית או בעל עסק יתגאה שיש בחלל שלהם.

אפשרויות עיצוב ייחודיות

בנוסף לאומנות שלה, מוצרי חרס מציעים גם מבחר מרשים של אפשרויות עיצוב כך שתוכלו למצוא משהו שמתאים לסגנון שלכם בצורה מושלמת. מעיצובים מסורתיים ועד סגנונות מודרניים, יש משהו לכל אחד באוסף הכיורים שלהם.

בין אם אתם מחפשים כיור עכשווי אלגנטי או כיור מעוטר בסגנון ויקטוריאני,  לכו על כיורי חרסינה, בנוסף, אם אתם רוצים משהו באמת ייחודי אתם יכולים אפילו להתאים אישית את העיצוב שלכם בעזרתם.

איכות ללא תחרות

לבסוף, כל כיור חרס בנוי להחזיק מעמד בתנאי שימוש רגילים. הכל מחומר הבנייה ועד הגימור נבחר בקפידה על מנת להבטיח עמידות מרבית ויופי מתמשך לאורך זמן.

כל כיורי הכביסה ביד מגיעים עם שנות אחריות שייקבעו נגד ליקויי ביצוע, מה שנותן לכם שקט נפשי במקרה של בעיות כלשהן במהלך ההתקנה או השימוש.

אז אם אתם מחפשים כיור ארוך טווח שנראה נהדר גם תוכלו למצוא זאת ממגוון כיורי השטיפה של חרסינה.

אם אתם מחפשים כיור נטילת ידיים חרס אטרקטיבי אך עמיד אז באמת שווה לכם לבדוק על עניין אסלות מחרסינה  - עם מבחר העיצובים הרחב שלהם, האומנות הגבוהה ביותר והאיכות ללא תחרות, תהיו בטוחים שתמצאו משהו מושלם לצרכים שלכם אצל יצרן מהימן זה.

אז אל תחכו - התקשרו אליהם עוד היום והתחילו לתכנן את חדר האמבטיה החלומות שלכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיור חרסה למטבח
כיורים

כיור למטבח

שנו את המטבח שלכם עם כיור למטבח ייחודי ומסוגנן מבית חברות הדגל בתחום. מדובר בחברות ישראליות המתמחות ביצירת כיורים יפים ופונקציונליים למטבח. כיורי החרס החדשים

לצפייה »
חרסה כיורים
כיורים

חרס כיורים

אם אתם מחפשים כיורים איכותיים בישראל. כיורי חרס הן מוצרים מובילים של כיורי מטבח ואמבטיה עמידים ואיכותיים. כיורי חרס מספקים מוצרים מהשורה הראשונה ללקוחות בישראל.

לצפייה »
כיור קטן תלוי
כיורים

כיור קטן תלוי

אם אי פעם הייתם בחדר אמבטיה בישראל, סביר להניח שראיתם את אחד המתקנים הנפוצים ביותר, כיור קטן תלוי. כיורים אלו נועדו להתאים לחללים הקטנים ביותר

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png