אסלות

אסלות תלויות מומלצות - היתרונות של התקנת שירותים תלויים בביתכם

אסלות תלויות מומלצות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שוקלים לשפץ את חדר האמבטיה בישראל? אם כן, אז כדאי לדעת על היתרונות של אסלה תלויה.

שירותים מסוג זה זוכים לפופולריות בשל יתרונותיו הרבים והופכים כעת לבחירה המועדפת על בעלי בתים ישראלים רבים. בואו נסתכל מדוע אסלה תלויה עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורכם.

מה זה אסלה תלויה?

אסלה תלויה היא מתקן צמוד לקיר התלוי ישירות מהקיר במקום להיות מוצב על גבי הרצפה כמו שירותים מסורתיים. הם ידועים גם כשירותים תלויי קיר.

סוג זה של שירותים הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות מכיוון שהם מציעים מספר יתרונות על פני שירותים מסורתיים, כולל יעילות משופרת במים וניקוי קל יותר בשל מיקומם המוגבה.

היתרונות של אסלות תלויות מומלצות

היתרון העיקרי של התקנת אסלה תלויה הוא שהיא חוסכת מקום בחדר האמבטיה שלכם על ידי ביטול הצורך במרווח נוסף סביב בסיס האסלה. זה הופך אותם לאידיאליים עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר או אלה עם שטח מוגבל, כמו גם חדרי אמבטיה שבהם גישה לכיסא גלגלים עשויה להוות בעיה.

בנוסף, מכיוון שהם מותקנים ישירות על הקיר, אין פינות או חריצים שבהם לכלוך וחיידקים יכולים להסתתר, מה שהופך אותם להרבה יותר קלים לניקוי מאשר שירותים מסורתיים. הם גם משתמשים בפחות מים בכל הדחה מאשר שירותים רגילים, מה שאומר שתחסוך כסף בחשבון המים שלכם בנוסף לחיסכון במקום בחדר האמבטיה שלכם.

יתר על כן, סוגים אלו של שירותים מגיעים במגוון עיצובים וצבעים מודרניים שיכולים להוסיף סגנון ואלגנטיות לכל חדר אמבטיה.

יתרון נוסף בהתקנת אסלה תלויה הוא בכך שהיא מונעת את הצורך בעבודות אינסטלציה נוספות שכן היא מתחברת ישירות לקווי פסולת קיימים ללא צורך בשינויי צנרת או ניקוז נוספים.

זה הופך את ההתקנה לקלה יחסית וחסכונית בהשוואה לשאר סוגי השירותים. לבסוף, מכיוון שסוגים אלה של שירותים אינם נחים על הקרקע כמו אלה רגילים, הם נוטים פחות לסבול מבעיות רטט שעלולות להתרחש כאשר מספר אנשים משתמשים בהם בו זמנית (למשל, הפרעות הנגרמות על ידי תלמידים המשתמשים בהם בו זמנית) .

בהתחשב בכל הדברים, ישנם יתרונות רבים הקשורים להתקנת שירותים תלויים בביתכם או בעסק שלכם בישראל.

לא רק שהם חוסכים מקום וכסף על ידי הפחתת צריכת המים, אלא שהם גם קלים יותר לשמירה על הניקיון בשל מיקומם המוגבה ועוזרים במניעת הצטברות לכלוך הודות לעיצוב החלק שלהם.

בנוסף, העיצוב המודרני והחלק שלהם מוסיף סגנון ואלגנטיות לכל חדר אמבטיה תוך מתן נוחות נוספת כאשר מגיע זמן ההתקנה, שכן לא נדרשת עבודת אינסטלציה נוספת מעבר לחיבורם לקווי פסולת קיימים.

אז אם אתם מחפשים דרך יעילה לשדרג את חדר האמבטיה שלכם במינימום מאמץ אך מקסימום תוצאות אז שקלו להשקיע עוד היום באסלה תלויה.

אנו מקווים שמאמר זה סייע לכם בנושא אסלות תלויות מומלצות.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אסלה תלויה חרסה
אסלות

אסלה תלויה חרס

אסלה תלויה חרס - האסלה התלויה המהפכנית של חרס בישראל אם אתם בעלי בית או משרד שמחפשים אסלה תלויה איכותית בישראל - אסלה מסוג חרס

לצפייה »
מושב אסלה חרסה
אסלות

מושב אסלה חרסינה

מושב אסלה חרס - הבחירה הטובה ביותר לשיפור הבית בישראל אם אתם מחפשים מושב אסלה איכותי, נוח ומסוגנן כאחד, אל תחפשו רחוק יותר ממושבי האסלה

לצפייה »
אסלה תלויה גרואה
אסלות

אסלה תלויה גרואה

חברת גרואה בישראל חשפה לאחרונה את האסלה התלויה המהפכנית שלה – עיצוב לא רק אסתטי אלא גם פרקטי ביותר. דגם האסלה החדש הזה נועד לתלייה

לצפייה »
אסלה ניידת
אסלות

אסלה ניידת

עם גידול האוכלוסייה והתיירות לארץ, אסלה ניידת מציעה שירות חיוני לאירועים ציבוריים ופרטיים כאחד. הן קלות להתקנה, חסכוניים ומספקות פתרון בטוח ואמין לצרכי תברואה. בפוסט

לצפייה »
אסלה יפנית מחיר
אסלות

אסלה יפנית מחיר

חושבים לקנות אסלה יפנית לביתכם בישראל? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה בבלוג, נסקור את היסודות של מה זה שירותים יפניים וכמה הם

לצפייה »
אסלה חרסה
אסלות

אסלה חרסינה

האם אתם מחפשים אסלה מהפכנית שיכולה לעזור לכם לחסוך במים ובאנרגיה? אם כן, אז כדאי לשקול לקבל את אסלת חרסינה מחברת 'חרסינה בישראל. חברה ישראלית

לצפייה »
אסלת בידה
אסלות

הכל על אסלת בידה

כשעברתי לראשונה לישראל, אחת ההפתעות הגדולות הייתה גילוי אסלות הבידה. אמנם שמעתי עליהם בעבר, אבל זו הייתה ההזדמנות הראשונה שלי לחוות אחד מהם באופן אישי.

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png